tisdag 27 januari 2009

Lördag 24/1-09


Idag kom dagen då jag äntligen har längtat till ! :D
Min baby Isac kom idag <3
Och såklart det bästa är att han ska sova över hos mig ;*

Först när han kom så lekte vi lite en stund , sedan gick vi en promenad till kiosken för isac var godis-sugen xd
senare kolla vi på film " a walk to remember" skit bra film! <3
men isac somna på hela slutet xd
så där fick men glo på en romatisk film ensam ;/
det var då ja tänkte på dig<3

sen när filmen var slut var klockan runt 12 mitt i natten och ja hade inet så mkt att göra mer än att sitta och chatta med folk på msn som skrev som galningar xd
När klockan sen börja närma sig 2 då gick ja och la mig fast ja inte var trött, dels för att syrran tjata om att ja skulle stänga av datorn och dels för att isac skulle kunna sova bättre ist för att vakna av klickande tanjentknappar xd

älskar dig isac;*



I never forget you<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar