onsdag 29 april 2009

Onsdag 29/4


min fjortisdag idag ;)

helt klart den bästa födelsedagen med dom bästa, zejna,emma.n,nadja & issa <3
efter en halv dag i skolan så följde alla dom sniggingarna med mig hem , sedan drog issa och nadja hem till sig en stund och emma jag och zejna drog till willys fast jag glömde bankkortet och ja fick cykla tbx xd iaf, så köpte vi tårtbotten och allt möjligt till tårtan. sedan dampa vi hemma hos mig med att lyssna på musik och spela piano och snacka xd
iaf, sedan så drog vi äntligen förbi nadja och issas hus och sen ner mot stan ;D
där gick vi in i olika affärer och ja köpte tt par solbrillor och på hm fick ja present av emma och zejna <3
vi drog oxå till donken och käka glass sedan drog vi till hm igen och där köpte zejna ett par solbrillor hon med =D riktigt sniggiga
sedan vare bara och hinna dra hem till mig och baka tårta!
vi lyssna på hög musik och som vanligt klanta ja till det genom att vällta en blommkruka så den gick sönder och zejna råka även spilla smarties på hela köksbänken xd smartisar ju (y) haha
sedan dampa vi och käka tårta. sedan fick ja presenter av mamma och syster och pappa ;) tack för dom presenterna iaf<3
sen drog brudarna och ja ut och cykla hem till zejna för hon skulle hem och sedan drog emma,ja,issa och nadja till simhallen och vänta på att emmas mamma skulle hämta henne , efter det cykla ja och nadja & issa omkring lite varsom, typ till midgård,markör,fågelbärget och massa. typ gjorde bort oss lite granna genom att ja råka välta omkull med cykeln ngr ggr ^^ för issa och nadja jämt skulle ha skjuts hahah xd
och ja är ju bäst på att skjutsa 2 st (y)
iaf, ja kan säga direkt att vi hade riktigt kul xd håll på att pissa på mig för ja garva åt issa som gjorde sig till en krabba hahahah! xd
efter 8 drog issa och nadja hem och ja med och sen platta ja håret med min nya plattång ;) älskar den!<3
Tack för dagen älsklingar!
ni gjorde min dag till den bästa dagen;*
puss på er alla!§

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar