onsdag 18 februari 2009

Onsdag 18/2

Just nu sitter jag här och försöker hålla mig vaken eftersom ja snart har varit uppe ett dygn ;)
Emma ligger och sover, men hon klarade och va uppe till 8 på morgonen iaf (y)
under går-dagen gick jag,emma och elias till stan och köpte dom där ökenråttorna och dom är skitsöta :D iaf där var ju förståss elias tvungen att säga ngt så han sa till en tant på stan att det var råttor i lådan och hon ba va ? och sen sa hon typ; men dom är väl söta, och ja ba aa =) och sen sa hon; ska dom bli orm-mat? och ja ba; eh va ? ;O så stog ja där och gapa xd hahaha dumt sagt :P iaf sen under dagen var ja,emma,elias och olle hos mig en stund och sedan hos olle. Mycket damp iaf xd under natten då emma skulle sova över såg vi 2 filmer, haha och sen så snacka vi med ändel på msn, men det var mest tråkiga inne.
sedan runt morgonen gick min mamma upp för att åka till jobbet så vi var jättetysta just då och sedan när hon gick så ringde vi typ ngr klockan 6 xd haha ^^
sedan fick vi damp och gick in till syrran och busa medans hon sov men det gick inte bra eftersom ja börja garva och emma med hahahaha xd
sen mot slutet såg vi på en till film, och sen blev emma trött och försökte sova och ja försökte hålla mig vaken haha, Emma ville lixom sova men kunde inte och jag ville inte sova och ja var jätte trött.
Men iaf, vi slog vårt rekord över 7 xd
emma fick till 8 och jag försöker hålla mig vakne fortfarande till 12 (y) och det funkar rätt bra eftersom ja har druckit energidryck ;D

tack för dagen/kvällen/natten/morgonen med dig!<3
superkul (Y) och måste klart göras om xd
älskar dig mest baby;**

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar