onsdag 4 februari 2009

Onsdag 4/2

Som ni har märkt idag så är det onsdag! alltså va med miin sötnosen Emma;*
i skolan så var allt som vanligt, på hemkunskapen gjorde vi tacos och det vart gott men man blev mätt xd sedan efter skolan så drog ja hem till emma och plugga lite -.- men senare drog vi hem till mig och kolla på mitt rum som ja har fixat till lite ;) senare cykla vi ner till stan och shoppa lite :) jag köpte typ 3 par strumpor och sen köpte ja lite smycken... efter att va på stan och provat kläder så cykla vi hem till mig och snacka och satt lite vid datan och tände ljus xd efter det fick vi värsta utprottet HAHA ^^ medans vi cykla hem mot emma så garva vi as mkt! xd jag fick skit ont i huvet och magen och till och med halsen av allt garv ;s men skit kul hade vi allt ! hahahha saknar garvet redan<3
Tack för en av dom bästa dagarna i mitt liv med dig!<3
Älskar diig otroligt mkt;*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar