onsdag 20 maj 2009

Onsdag 20/5

Tråkig skoldag som vanligt, som tur är så har vi studiedag imorrn och på fredag även måndag ;D chill ju (y´ efter skolan gick ja hem och städa mitt rum och chilla lite med att försöka läsa ut min bok och snacka med folk på msn fast ja fick ju stänga av datorn snabbt eftersom oskan börja gå ;s sedan blev det att laga mat eftersom man måste få i sig ngt i tomma magen förgå att man inte äter äckliga skolmaten(a) runt 6 hämta pappa mig och syrran sen blev det direkt att dra till lisa <3
så nu sitter jag här och vi har dampat som fan xd
lisa har spelat muppspel och snackat med sig själv och jag har snackat med ngr "tuffingar" på telefonen i typ ngn halvtimme xd men iaf, blir att hem riktigt sent eftersom ja inte pallar att dela säng med syrran -.-(håller på och flyttar , så pappa har packat ihop sängen så nu får vi ligg på en luftmadrass) aja, vill bara säga att jag saknar min lisa och ja älskar henne jätte mkt ´;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar