måndag 25 maj 2009

Söndag 24/5


blev att gå upp klockan 11 och göra iordning sig eftersom man skulle till lisa och tälta tsm med ella oxå ;D<3
så pappa skjutsa mig med all packning och sedan börja vi direkt att sätta upp tältet.
sedan drog vi till centrum och köpte chips och dipp och läsk ^^
sen hela långa vägen tbx vart det skitvarmt så vi bestämde oss för att bada så vi gick och hämta badkläder och drog direkt ner till hammarsbadet, medans vi gick promenaden så vare ngr gammlingar som gillade vårt sjungande hahah (vi skrek mest) aja sedan var vi framme till hammarsbadet och det var skitkallt kan ja säga direkt xd men ändå vare skönt ;)
när vi gick hem sedan duschade vi oss och fixade och stekte lite, sedan drog tbx till centrum och käka pizza efter det hade vi kul påvägen hem och
efter det dampa vi och sprang omkring och lekte uppe i lekparken hahahha xd
sen äntligen satt vi vid datan och nörda med varsinn data (y´
sen tjata lisa att vi skulle se på film xd så vi gjorde iordning chips och dipp pch altl och gick ut till tältet och sen satt vi på the grudge 2 ;s
efter filmen skrämde ella livet ur mig -.-
hon drog foten mot en järnstång som lät som att en flicka klippte sitt hår(som i filmen)
och lisa bara - det är inte alls ngn sax, det är damppsugarn(som är en gräsklippare som klipper av sig självt hos grannen) men ja låg där och bara lyssna xd lisa somna först aoch sedan somna jag och ella, under natten vakna jag och ella av att ella spamma folk och jag gick upp för att dricka coca cola haha xd
måndag;
sen somna vi om och vakna runt 9 av att solen stekte som fan och det vart skitvarmt i tältet så jag log och drog och sedan vakna ella och lisa och vi gick upp och hoppa stutsmatta och nu sitter jag här med datan ute på altanen och lisa fixar iordning tältet och ella sitter mittemot med datan ;>
har iaf haft det skitkul änsålänge;*
puss på er och på dagen/kvällen/natten

älskar er mest!<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar