söndag 8 mars 2009

Då har man åkt till stockholm i helgen igen ;>
det är ju som vanligt där, åka bil i 3 timmar och sen träffa på mormor och sen shoppa ;D
första natten glodde mela och jag på film men sen orka vi inte kolla så vi typ somna runt 12 och sen klockan halv 10 nästa morgon så fixa vi oss och åt frukost och sedan drog vi till Stinsen :D
mela och jag sprang omkring i alla olika affärer och alla småbarn bara glodde på oss eftersom vi bara peka på alla kläder haha ^^ efter att ha gått omkring i alla affärer så åkte vi tbx till mormor och där kom resten av släkten och vi typ åt en massa mat och tårta ;)
sedan gick jag,mela och kusinen jimmy till kisoken och köpte godis och vi typ tog kort vid den stora tunneln och bara hängde över räcket xd senare när dagev var över kolla mela och jag på skräckfilm eller den var mest äcklig, the ruins hette den. aja , sen när vi skulle sova gick det inte så bra eftersom det va dövarmt i rummet och vi var pigga och det var rätt kusligt där ;s men vi somna till sist och sen nästa morgon så åkte vi till Stinsen igen och där köpte ja 2 par strumpor fast ja ville köpa en massa fina kläder där men ja hade inga pengar till det ;( menmen sånt är livet, senare åt vi lite och drog hemmåt och ja sov typ hela vägen hem och nu sitter jag här nyduschad ;D hoppas ni alla andra har haft en bra helg som jag ;)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar