torsdag 19 mars 2009

Torsdag 19/3

Blev att va med Allmira idag!<3
först efter skolan så gick vi till simhallen och snacka och åt pommes ^^
sedan cykla vi hem till mig och hämta pengar och sedan cykla vi vidare till stan (y)
efter att ha gått på västerport,hm,jc så gick vi till donken och köpte glass och snacka lite ;>
sen köpte allmira en skinnjacka som var skitsnygg på henne som kosta 800 spenn xd
och efter ett tg cykla vi ända till onoff för att köpa hörlurar xd och sen cykla vi till Ludde och hängde där och hade döskoj ahhaha xd mkt damp kan ja lova ^^ vi typ sjöng och skrek och sa typ ; kisskisskiss till folk som gick förbi och glodde xd
hahaaha håll på att garva ihjäl mig
vi sa typ oxå att vi var gatobarn och massa och att vi inte hittar våra damp-piller xd
hahahah det måste göras om men det är inte så stor risk att det blir så ;/
Allmira flyttar nämligen på måndag! :'(
fyfan vad jag kommer sakna dig!<33
kommer aldrig glömma dig, fast jag bara har vatt med dig 2 ggr så känns det som att vi har kännt varann i 5 år;* du betyder mkt ska du veta och jag hade en av dom bästa dagarna i mitt liv med dig idag!<3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar