torsdag 5 mars 2009

Torsdag 5/3

Blev att va på stan med issah & gabbe ;D<3
först efter skolan så åt jag lite sedan cykla ja ner till issah och sen gick vi till åhmans för att möta gabbe ;)
tog en lååååång stund innan han kom gående från markör xd
sedan gick vi ner till stan och jag köpte ett par jeans för 400:- och issah köpte lite brunkräm och sedan gick vi till donken och käka glass och snacka ;>
sen kolla vi runt lite i affärer och sedan cykla vi hem till mig och dampa genom att lyssna på värsta höga musiken och nörda oss framför datan xd haha ^^
sedan skulle gabbe hem så jag och issah följde han ända hem ;o
vetinte vrf men antadligen för att issa och jag är snälla (a)
sedan cykla jag och issah tbx mot mig och sedan skulle issah hem och då var det bara att ta farväl till henne oxå ;/<3
hade iaf jätte kul med er och jag tror ni oxå hade det ;D
tack för dagen;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar