tisdag 24 mars 2009

Lördag 21/3

Vakna upp brevid emma och hade lite skoj som vanligt ^^
efter att ha ätit frukost och klätt på mig så cykla ja hem till mig och sen gick ja ner till stan och mötte Lollo och Anna. Vi gick runt och prova kläder och massa ;D
hade mkt skoj, sedan gick vi till donken och åt ;>

sen när vi skulle hem till mig så kom ja på att vi inte hade ngt att äta hemma hos mig så vi köpte daimtårta hahah ^^

vi sa att vi fira anna , eftersom hon fyller om 2 veckor ;D<3

sedan satt vi vid datan och dampa och sen gick vi ner till bion och såg på "i taket lyser stjärnorna" den var skitbra(och det visste ja nästan innan eftersom ja har läst boken) den var skitsrolig ;( tårarna bara spruta nerför halsen xd

menmen, ja hade ju skoj för det, för ibland garva ja :D

sedan skulle vi hem och ja följde med anna hem och sov över där, vi spela wii och såg på ngn film , fast ja somna mitt i xd

tack för dagen brudar!;*
hade jätte skoj, och det måste lungt göras om!<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar